راز تازه کردن کتانی‌های قدیمی با یک ترفند ساده!

خسته شده‌اید از کتانی‌های کثیف که هر چه تلاش می‌کنید تمیزشان کنید، باز هم لکه‌های قدیمی روی آن‌ها باقی می‌ماند؟ تمیز کردن کتانی‌ها به ویژه رنگ روشن می‌تواند یک چالش بزرگ باشد. اما نگران نباشید! در این قسمت از مجله اکالا به معرفی یک ترفند خانگی می‌پردازیم که می‌توانید با این ترفند ساده کتانی‌هایتان را نو کنید. پس با ما همراه باشید.

محلول جادویی برای تمیز کردن کتانی‌های کثیف

در ادامه، مراحل تمیز کردن کتانی با استفاده از این محلول جادویی را شرح می‌دهیم.

مقداری خمیردندان را داخل بطری یک نوشابه مشکی کوچک بریزید و درب آن را محکم ببندید. بطری را خوب تکان دهید تا خمیردندان و نوشابه به خوبی با هم ترکیب شوند.محتویات بطری را به یک ظرف بزرگ‌تر منتقل کنید.دو قاشق غذاخوری سرکه، یک قاشق غذاخوری جوش شیرین و سه قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را به مخلوط اضافه کنید.همه مواد را به خوبی هم بزنید تا یک محلول یکدست به دست آید. محلول آماده شده را داخل ظرف اسپری تمیز بریزید.مقدار مناسبی از محلول را روی قسمت‌های کثیف کتانی اسپری کنید. با استفاده از یک مسواک نرم، محلول را روی لکه‌ها بکشید تا لکه‌ها به طور کامل از بین بروند.برای لکه‌های سرسخت‌تر، می‌توانید چند دقیقه صبر کنید تا محلول روی لکه‌ها اثر کند و سپس با مسواک آن را پاک کنید.پس از پاک شدن کامل لکه‌ها، می‌توانید کتانی‌های خود را با آب ولرم و صابون بشویید. (در صورت لزوم، می‌توانید از ماشین لباسشویی برای شستن کتانی‌ها استفاده کنید.)

بیشتر بخوانید: با ۸ روش ساده، عمر کفش‌هایتان را دو برابر کنید

توجه: قبل از استفاده از این محلول روی کل کتانی، آن را روی یک قسمت کوچک از کتانی امتحان کنید تا مطمئن شوید که به رنگ کتانی آسیبی نمی‌رساند.

در این بخش از مجله سبک زندگی اکالا به معرفی یک ترفند ساده برای تمیز کردن کتانی‌ها پرداختیم. با استفاده از این محلول جادویی می‌توانید سخت‌ترین لکه‌ها را از روی کفش‌های خود پاک کنید. این پاک کننده قوی به شما کمک می‌کند تا کفش‌های خود را مثل روز اول نو کنید.

سحر هستم و عاشق نوشتن و تولید محتوا، چند سالی است که با شور و اشتیاق در این مسیر قدم برمی‌دارم و برای ارتقای مهارت‌های خودم تلاش می‌کنم.

مطالب مفید