قیمت محصولات بهمن موتور در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۳؛ آیا نوسانات بازار همچنان ادامه دارد؟ + جدول به‌روز شده

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 11 مهر 1403 طبق داده‌های اعلامی در تعدادی از محصولات عقب‌نشینی کرده و تعدادی دیگر با افرایش روبه‌رو شدند. البته با وجود این جهش گسترده، تعداد معدودی از محصولات به اغما رفته‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 11 مهر 1403 اعلام شد. تغییر ایجادشده در تمامی محصولات به جز دیگنیتی پرایم و بستیون T77 به صورت نوسانی گزارش می‌شود. این نوسان از سوی به دلیل افزایش قیمت دلار در بازار و وارد شدن آن به کانال 61 هزار تومانی و از سوی دیگر تنش‌های ایجاد شده در منطقه خاورمیانه است.

قیمت محصولات بهمن موتور

قیمت خودرو‌های مونتاژی در اکثر محصولات با تغییر همراه شده و نوسانی مشاهده می‌شوند.

رسپکت 2 با مدل 1403 در شمار محصولات مونتاژی امروز با صعود 18 میلیون تومانی به کانال یک میلیارد و 295 میلیون تومان وارد شد.

فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از محصولات شرکت بهمن موتور، از ابتدای معاملات امروز تعادل خود را از دست داده و با افت ده میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و 600 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد. البته خودروی مذکور در بیشتر از یک ماه 255 میلیون تومان گران‌تر شده است.

هونگچی H5 برند نیمه‌لوکس و نسبتا گران‌قیمتی که هرچند برچسب «ساخت چین» روی پیشانی‌اش دارد اما تاحدودی توانسته جای خالی سدان‌های کره‌ای و حتی ژاپنی‌ را در بازار کشورمان پر کند. خودروی مذکور با رشد 10 میلیون تومانی در محدوده سه میلیارد و 560 میلیون تومان قرار گرفت.

برای اطلاعات بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

مطالب مفید