لباسی که پاییز ۱۴۰۳ رو باهاش به باد می‌دی: بهترین‌ها برای خریدمان!

راهنماتو- امکان ندارد فصل تغییر کند و با دیدن لباس‌های جذاب پاییزی پشت ویترین به خرید آن‌ها اغفال نشویم. اما، کدام یک از این لباس‌ها ترند هستند و ما را شیک‌تر و به روزتر از همیشه نشان می‌دهند.

به گزارش راهنماتو، وقتی در مهر ماه هستیم یعنی بازارها مملو از افرادی است که در حال خرید لباس هستند. این پیک تا اواسط آبان ماه ادامه پیدا می‌کند و با سردتر شدن هوا دوباره مردم را می‌بینیم که برای خرید لباس زمستانی آماده می‌شوند و ترندها دوباره تغییر کرده یا ترندهای پاییزی تکمیل می‌شوند. اما، در میان لباس‌های ترند چیزی که به شدت چشمگیر است الگوهایی مثل پلنگی، لباس‌های لایه لایه و کت‌های چرم هستند. در این مطلب از راهنماتو بهترین لباس‌های ترند پاییز 1403 را معرفی می‌کنیم که به هنگام دیدن آن‌ها بهتر است فورا اقدام به خرید کنیم.

لباس لایه لایه رنگی

شاید با دور شدن از فصل تابستان به این فکر افتاده باشیم که باید از رنگ‌های روشن و پاستلی فاصله گرفته و به سراغ لباس‌هایی با تناژ گرم‌تر برویم. اما در پاییز سال 1403 نه تنها باید لباس‌های رنگی رنگی و پاستلی بپوشیم بلکه باید آن‌ها را لایه بندی کنیم. به عنوان مثال یک پیراهن یقه مردانه صورتی، یک پلیور آبی آسمانی و یک کت آبی تیره‌تر. بنابراین یکی از لباس‌های ترندی که تا دیدیم باید بخریم لباس لایه لایه رنگی است که هم می‌توانید خودتان آن را ست کنید و هم به صورت ست‌های آماده آن را تهیه کنید.

دامن کلوش

در فصلی که هوا سرد می‌شود، آیا ممکن است افراد به سراغ خرید دامن بروند؟ در پاییز 1403 بله! بهتر است به سراغ دامن کلوش از جنس پارچه‌های گرم مثل پشم، چرم و جین بروید. دامن‌هایی که لایه بندی شده هستند نیز (یعنی آستر دارند) می‌توانند شما را گرم نگه دارند. این دامن‌ها باید بلند باشند بنابراین می‌توانید آن را جدا یا با جوراب شلواری پشمی بپوشید (اگر خیلی سرمایی هستید).

لباس پلنگی

تفاوتی ندارد که جه نوع لباس پلنگی‌ای می‌بینید. هر جا کت، دامن، شلوار و حتی اکسسوری‌هایی مثل کلاه و شال و دستکش پلنگی دیدید حتما بخرید. الگوی پلنگی در پاییز 1403 تبدیل به یکی از اصلی‌ترین عناصر ترند در لباس‌ها شده است. نکته این است که پوشیدن لباس پلنگی ظاهری لوکس به شما می‌دهد، بنابراین اگر به استایل‌های ماکسیمال علاقه دارید  لباس پلنگی را فراموش نکنید.

پیراهن ماکسی

یکی دیگر از لباس های ترند پاییز 1403 پیراهن ماکسی است. این نوع پیراهن به دلیل دامن چسبانی که دارد کاملا برای پوشیدن زیر کت‌های پاییزی مناسب است. تفاوتی ندارد به کت کوتاه علاقه داشته باشید یا اور کت. در هر صورت می‌توانید پیراهن ماکسی را به عنوان لایه زیرین بپوشید. جدای از این، پیراهن ماکسی را می‌توانید با جنس پارچه‌های گرمتر مثل پشم در نظر بگیرید که بدون کت هم برای فصل پاییز مناسب هستند.

بوت بسیار بلند

در میان لباس‌های ترندی پاییز 1403، بوت بسیار بلند به طرز چشم‌گیری دیده می‌شود. این بوت‌ها نه تنها پاهای شما را تا بالا گرم نگه می‌دارند بلکه می‌توانند نقطه مرکزی استایل شما بوده و آن را لاکچری نشان بدهند. در این میان بوست بسیار بلند با جنس چرم بیش از سایر جنس‌ها به چشم می‌خورد. بوت‌های قهوه‌ای بلند با پاشنه‌های نسبتا کوتاه پهن هم که ما را به یاد فیلم‌های وسترنی می‌اندازند جزو پرمخاطب‌ترین بوت‌های بسیار بلند هستند.

کت و دامن با برش‌های جدید

در میان لباس‌های ترندی پاییز 1403 کت و دامن با برش‌ها و مدل‌های جدید به شدت به چشم می‌خورد. نکته این است که در بسیاری از موارد کت و دامن‌هایی را می‌بینیم که اورسایز هستند. (انگار کت پدر بزرگ را پوشیده باشیم). در عین حال برخی از کت و دامن‌های فیت تن با طراحی‌های جدید هم به چشم می‌خورند. کت کوتاه با دامن ماکسی، کت بلند با دامن ماکسی یا کلوش هم در میان لباس‌های ترند وجود دارد. نکته این است که اگر یک کت دامن شیک در نظر بگیریم با پارچه‌ای مثل فاستونی قطعا یک استایل کلاسیک شیک خواهیم داشت.

لباس بوهو

ممکن است الان بگویید که لباس بوهو یک استایل خاص است؛ اما نکته این است که باید بدانیم هر لباسی که حس بوهو به شما بدهد بهتر است در کمد لباس‌های پاییز 1403 شما باشد. حال می‌تواند یک شلوار جین باشد یا یک پیراهن توری که با بافت ترکیب شده. این در کنار بوت ساق بلند چرم قهوه‌ای، کمربندهای وسترنی و غیره که همگی ترند 1403 هستند بی‌نظیر به نظر می‌رسد.

کت با شال سرخود

یکی از بی‌نظیرترین طراحی‌های لباس پاییز 1403 که در میان کت‌ها دیده می‌شود، پالتو با شال سرخود است. این نوع پالتو برای روزهای سردتر سال و حتی زمستان هم مفید خواهد بود چراکه دور گردنمان به راحتی گرم می‌شود. نکته این است که با دیدن این نوع کت احساسی از لباس‌های وینتیج بهمان دست می‌دهد در حالی که کاملا ترندی هستیم. این مساله به انتخاب رنگ نیز بستگی دارد. مهم است که شما یک کت با شال سر خود سبز روشن انتخاب می‌کنید یا قهوه‌ای شکلاتی. اگر رنگ انتخابی قهوه‌ای باشد کلاسیک‌تر خواهید بود.

مطالب مفید