افشای نامه اعتراضی فدراسیون فوتبال به AFC و FIFA؛ موجی از گمانه‌زنی‌ها به پا شد!

به گزارش تجارت نیوز،

فدراسیون فوتبال نامه شدیداللحن خود مبنی بر سلب میزبانی تیم ملی ایران در بازی با قطر و انتقال آن به کشور ثالث در تصمیم امروز صبح فیفا و AFC را با ارسال نامه‌ای پاسخ داد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

آقای مانولو زوبیرو؛ مدیر مسابقات فیفا

جناب آقای شین منگیل؛معاون دبیرکل AFC و مدیر کل مسابقات

قبل از هر چیز عمیقاً نارضایتی و اعتراض خود را درباره تصمیم جابجایی مسابقه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مقابل قطر اعلام می نمائیم که باعث ناراحتی عمومی در بین هواداران فوتبالی شده است که مشتاقانه در سراسر کشور منتظر این بازی بودند.

ثانیاً به اطلاع شما می‌رسانیم که طی چند هفته گذشته ۳ بازی لیگ نخبگان آسیا و ۲ بازی لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ در شهرهای مختلف بدون هیچ گونه مشکل و نگرانی برگزار شده است.

علاوه بر این، لطفاً توجه داشته باشید که در لحظه نگارش این نامه پروازهای کلیه خطوط هوایی داخلی و چندین شرکت هواپیمایی بین المللی فعال است، برای مثال، تیم زیر ۱۷ سال ایران روز گذشته (۱۶ مهر ۱۴۰۳) از کمپ تمرینی خود در دوحه توسط ایرلاین عمان به کشور بازگشت و تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران روز ۱۷ مهر ۱۴۰۳ به تاشکند پرواز کرده است.

با این گفته و با تاکید بر حق غیرقابل تردید میزبانی بازی فوق در خاک کشورمان، در صورتی که اصرار دارید فدراسیون فوتبال ایران را مجبور به انجام بازی خانگی خود در خارج از کشور نمائید، پیشنهاد می‌کنیم ترتیب بازی ایران و قطر را در خانه و خارج از خانه جابجا نمائید. از این رو بازی رفت را مورخ ۲۴ مهر در دوحه برگزار خواهیم کرد و در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ میزبان قطر در جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

با در نظر گرفتن تعداد کافی استادیوم‌های استاندارد، هتل‌های ۵ ستاره و مسیرهای مختلف پروازی مناسب به دوحه، به نفع همه ذینفعان است که این مسابقه در دوحه قطر برگزار شود.

منبع :

مهر

به اشتراک گذاری

مطالب مفید