دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی ندارد و هنوز هیچ گزارش رسمی به کمیسیون ارائه نشده است.

موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، در گفت‌وگو با «تجارت‌نیوز»:

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: فعلاً دولت سیاستی برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی ندارد و در کمیسیون هیچ گزارش رسمی‌ای به ما در مورد این موضوع نداده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز درباره حواشی اعلام سقف برای برداشت روزانه از کارت‌های سوخت بنزین گفت: فعلاً دولت سیاستی برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی ندارد و در کمیسیون هیچ گزارش رسمی‌ای به ما در مورد این موضوع نداده‌اند.

بعید می‌دانم دولت بدون هماهنگی با مجلس و کمیسیون اقدام به افزایش حامل‌های انرژی کند

احمدی درباره این موضوع که ممکن است دولت بدون هماهنگی مجلس اقدام به افزایش قیمت حامل‌های انرژی کند گفت: بعید می‌دانم بدون اطلاع‌رسانی به مجلس و کمیسیون دولت چنین سیاستی را اجرا کند.

تعیین سقف کارت‌های سوخت چیز جدیدی نیست/ دولت خبر تعیین سقف را برای جلوگیری از شایعات اعلام کرد تا خیال مردم راحت باشد

رئیس کمیسیون انرژی درباره اطلاع‌رسانی درباره تعیین سقف کارت‌های بنزین توضیح داد: سقف برداشت 100 لیتر از کارت‌های سوخت و تعیین سقف مجدد برای کارت سوخت جایگاه‌ها چیز جدیدی نیست قبلاً هم وجود داشته منتها به دلیل اینکه شایعاتی درباره کم کردن سهمیه شهروندان رواج یافته بود دولت بار دیگر این موضوع را متذکر شده است تا خیال مردم راحت باشد.

اعمال سیاست‌های انرژی دولت بیشتر برای جلوگیری از قاچاق است

این نماینده مجلس درباره دلیل اعمال چنین سیاست‌هایی گفت: اعمال این سیاست بیشتر به خاطر جلوگیری از قاچاق و بهینه شدن مصرف است.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

مطالب مفید