جابجایی آسان بین حالت عادی و ناشناس در کروم اندروید: یک تجربه بی‌دردسر!

گوگل در حال بهبود Chrome برای اندروید است تا جابجایی بین حالت عادی و ناشناس سریع‌تر و کارآمدتر شود.

به زودی جابجایی میان حالت‌های عادی و ناشناس در Chrome برای اندروید به راحتی انجام می‌شود. منوی زمینه تغییر برگه، گزینه‌ای جدید برای تغییر سریع بین این دو حالت اضافه می‌کند.

در حال حاضر، چندین روش برای جابجایی میان مرور عادی و حالت ناشناس در Chrome اندروید وجود دارد، که این روش‌ها نسبتاً سریع و راحت هستند، اما هنوز جای بهبود دارند. گوگل در تلاش است تا این فرایند را در مرورگر موبایل کاربرپسندتر و مؤثرتر کند.

نسخه کروم قناری برای اندروید، که توسط Leopeva64 در X (توئیتر سابق) مشاهده شده است، امکان جابجایی سریع بین برگه‌های عادی و ناشناس که از قبل باز هستند را فراهم می‌کند. با نگه داشتن طولانی روی منوی تغییر برگه، گزینه جدیدی با عنوان «تغییر به حالت ناشناس» ظاهر می‌شود. اگر در حالت ناشناس باشید، این گزینه به «خروج از حالت ناشناس» تغییر می‌کند.

این تغییر باعث می‌شود که جابجایی بین این دو حالت کمی سریع‌تر از گذشته شود. اگرچه این ویژگی انقلابی نیست، اما تعداد مراحل مورد نیاز برای انجام آن را کاهش می‌دهد.

برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید از Chrome Canary استفاده کنید و آن را با یک پرچم فعال کنید. این‌که آیا ارزش وقت گذاشتن برای دانلود Chrome Canary و فعال کردن این ویژگی را دارد یا نه، به تصمیم شما بستگی دارد.

ما را دنبال کنید

مطالب مفید