متن تبریک انتصاب (جملات تبریک موفقیت شغلی و ارتقا مقام)

پیشرفت شغلی بسیار مهم و شیرین است. پی وقتی دوستی یا نزدیکانی از ما موفق به پیشرفت شغلی شدند، بهتر است که با یک پیام زیبا این اتفاق مهم را به وی تبریک بگوییم. ما در این بخش از سایت ادبی متن‌ها چندین متن تبریک انتصاب را برای شما دوستان قرار داده‌ایم.

چندین شعر و متن تبریک انتصاب

جناب آقای …..

انتخاب بجا و شایسته جنابعالی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر…. به قله های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود.

بدین گونه مقدم ان فرهیخته علمی و با تجربه را گرامی داشته و حرکت به سمت افق های روشت توام با سعادت و تداوم توفیقات همکاران شما را از پشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت داریم.

استاد ارجمند سرکار خانم / جناب آقای دکتر / مهندس …………………

احتراما ً

بر خویش فرض می دانم از سوی خود و همه استادان و دانشجویان {…فش نیوز…} انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به ریاست …………………………… صمیمانه تبریک عرض نمایم.

انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد در منصب ……………………… بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است.

ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این دانشگاه تمنا دارد.

با کمال تشکر

مطلب مشابه: سخن بزرگان درباره موفقیت؛ جملات ارزنده افراد بزرگ در مورد موفقیت ها

هیچ آسانسوری

برای موفقیت وجود نداره؛

تو یکی یکی باید پله‌ها رو بالا بری!

کسب موفقیت و ارتقاء شغلی جدیدتان را تبریک عرض می‌کنیم.

جناب آقای….

حسن انتصاب  شایسته جنابعالی بعنوان صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شما را در پیش بردن اهداف نظام  مقدس جمهوری اسلامی  و …..از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

جناب آقای / سرکار خانم

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را بعنوان ………. تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت داریم.

 اس ام اس تبریک ارتقا شغلی

استاد محترم سرکار خانم / جناب آقای پزشک / مهندس ….

احتراما

بر خویش فرض میدانم از سوی خود و همه ی استادان و دانشجویان …. انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی رابه ریاست ……. صمیمانه تبریک عرض نمایم .

جناب آقای / سرکار خانم

انتصاب شایسته جناب عالی بعنوان ………….. را تبریک عرض می نماید. رجای واثق دارد حضور شما دراین مسئولیت بعنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ؛ نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش ان مدیریت محترم خواهد گردید. دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.

جملات ادبی زیبای تبریک انتصاب به دوستان

تبریک می‌گویم برای این انتصاب شایسته! اطمینان دارم که با تعهد و خلاقیت بی‌پایان‌تان، درخشان‌تر از همیشه خواهید درخشید. به امید موفقیت‌های روزافزون.

درود بر شما که با تلاش و استعدادتان، بالاخره به جایگاهی رسیدید که شایستگی‌اش را داشتید. این موفقیت بزرگ را به شما تبریک می‌گویم و برایتان آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.

انتصاب شما به این مقام نشان‌دهنده‌ی تعهد و تخصص شماست. مطمئنم که این فصل جدید پر از دستاوردهای شگفت‌انگیز خواهد بود. تبریک می‌گویم!

پیامک تبریک موفقیت شغلی

به این موفقیت بزرگ تبریک می‌گویم. شما ستاره‌ای هستید که همیشه به سوی اهدافتان پرواز کرده‌اید. حالا نوبت آن است که جهان شاهد برازندگی و توانایی‌های شما باشد.

به به! دوست داشتنی‌ترین دوستم به جایگاهی که شایسته‌اش بود رسید. منتظر خبرهای خوب بعدیت هستم. بی‌صبرانه می‌خواهم دوباره جشن بگیریم!

هورا برای انتصاب جدیدت! می‌دونم که چقدر برای این لحظه تلاش کردی و حالا وقتشه که جشن بگیریم. تو مایه افتخاری، دوست من.

وقتی خبر انتصابت رو شنیدم، نمی‌توانستم از خوشحالی ساکت بمانم! این موفقیت بزرگ رو به تو تبریک می‌گم و از اینکه دوستی مثل تو دارم، خرسندم.

سلام دوست من! انتصاب تو به این سمت جدید رو تبریک می‌گم. می‌دونم که عالی خواهی بود و منتظر شنیدن داستان‌های موفقیت‌آمیزت هستم.

دوست من، به تو تبریک می‌گم برای این موفقیت خیره‌کننده! اطمینان دارم که هر چالشی رو با همان لبخند برنده‌ات پشت سر خواهی گذاشت.

اینکه می‌بینم تو به این موقعیت جدید و درخشان دست پیدا کردی، واقعاً لذت‌بخشه. تو لایق بهترین‌ها هستی و این تنها یک گام در مسیر بلند موفقیت‌های توست.

در میانه‌ی این روزگار توفانی، خبر انتصاب شایسته‌ی شما همچون نسیمی خوش در گوشه‌ی دل نشست. تبریک می‌گویم به شما که به این مقام بلند نائل آمدید و برایتان بهترین‌ها را آرزومندم.

با انتصاب شما به این سمت جدید، باغ آرزوهایتان به بار نشست. تبریک به شما که چون گلی در بهار، در این باغ شکفته‌اید. امید که همیشه در این باغ، عطر موفقیت‌هایتان فضا را عطرآگین سازد.

با افتخار انتصاب شما را به این مقام جدید تبریک می‌گویم. این تنها شروع مسیر درخشان شماست. منتظر دیدن موفقیت‌های بزرگتر شما هستم.

انتصاب شما به این سمت جدید، خبری است که باعث خوشحالی و افتخار ماست. تبریک می‌گویم و امیدوارم که در این مسیر جدید، همچنان پیروز و موفق باشید.

شما همیشه برای ما الهام‌بخش بوده‌اید و اکنون با این انتصاب، دلیل دیگری برای افتخار کردن به شما داریم. تبریک می‌گویم و برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

همواره می‌دانستم که شما برای موفقیت‌های بزرگ آفریده شده‌اید. این انتصاب تنها شروعی است. تبریک می‌گویم و به امید دستیابی به اهداف بلندتر!

دوست عزیزم، خبر انتصابت مرا به وجد آورد! این شروعی دوباره و بی‌نظیر است برایت. باور دارم که تو در این نقش جدید همانند همیشه خواهی درخشید. تبریک می‌گویم!

سلام رفیق! شنیدن اینکه به این مقام جدید منصوب شده‌ای، حسابی ذوق زده‌ام. مطمئنم که همه‌چیز زیر سایه‌ی تو عالی پیش خواهد رفت. بهترین‌ها را برایت آرزو دارم.

مطلب مشابه: متن تبریک شغل جدید (جملات زیبای رسمی و صمیمی تبریک شغلی)

هی دوست من! دیدن اینکه تو به این موفقیت‌ها می‌رسی واقعاً قلبم را با شادی پر می‌کنه. تو حق داری بهترین‌ها برسی و این فقط شروع ماجراست. با تمام وجود تبریک می‌گم!

تبریکات گرم منو بپذیر برای این انتصاب فوق‌العاده! امیدوارم در این سمت جدید، هر روز با انرژی و اشتیاق تازه‌ای بیدار شوی. پیروز باشی دوست من.

مطالب مفید