مدل مانتوی بدون دکمه بلند: چرا این گزینه باید در کمد هر خانمی بدرخشد؟

مدل مانتو بدون دکمه بلند؛ چرا این مدل مانتو باید در کمد هر خانمی باشد؟

مدل مانتو بدون دکمه بلند این روزها بین دختران و زنان ایرانی خیلی طرفدار پیدا کرده. این نوع مانتوها با ظاهر ساده و شیکی که دارند، برای هر موقعیتی از مهمونی‌های خودمانی گرفته تا قرارهای کاری و حتی دانشگاه مناسب‌اند. اینکه مانتو دکمه نداره، یه حس راحتی به آدم میده؛ انگار همه چی در عین نظم، خودمونی و آسونه. البته این سادگی فقط در ظاهر نیست، بلکه یه جور بی‌دردسری هم توی پوشیدنش هست، بدون اینکه لازم باشه هر لحظه نگران این باشی که دکمه‌هاش بسته‌ان یا نه.

خیلی از دخترای ایرانی وقتی به دنبال یه استایل کژوال و راحت می‌گردن، مدل مانتو بدون دکمه بلند رو انتخاب می‌کنن. چون علاوه بر راحتی، این مانتوها به آدم یه ظاهر شیک و به‌روز میدن. این مانتوها اغلب از جنس‌های سبک مثل نخ یا کتان تولید می‌شن که برای روزهای گرم تابستونی عالی‌ان. اینجوری هم استایل خنک داری، هم دیگه لازم نیست زیر گرمای خورشید دست و پا بزنی تا یه ظاهر شیک و تمیز داشته باشی.

از طرفی، جنس مانتوها هم مهمه. برای روزهای پاییزی که هوا کمی خنک‌تر می‌شه، مدل‌های ضخیم‌تر و گرم‌تر مثل پشم یا مخمل گزینه‌های خوبی‌ان. این مدل‌ها با وجود طول بلندی که دارن، گرمای خوبی دارن و به خصوص وقتی با یه شال یا روسری ست بشن، ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازن. یعنی بدون اینکه زیادی لباس بپوشی، گرم و شیک می‌مونی. خیلی از زن‌ها هم این نوع مانتوها رو برای پاییز و زمستون انتخاب می‌کنن چون هم قشنگه، هم کاربردیه.

یه نکته دیگه در مورد این مانتوها اینه که خیلی راحت می‌شه باهاشون یه استایل چند لایه درست کرد. مثلاً یه تیشرت ساده یا یه پیراهن بلند زیرش بپوشی و بعد یه شال یا گردنبند ساده اضافه کنی. اینجوری یه ترکیب جذاب و چند لایه داری که هم برای روزمره مناسبه، هم می‌تونی توی مهمونی‌های ساده و دوستانه استفاده‌اش کنی. بدون دکمه بودن مانتو بهت این آزادی رو می‌ده که لایه‌های بیشتری رو با هم ترکیب کنی و بدون اینکه لباست سنگین بشه، استایلت رو متنوع کنی.

مدل مانتو بدون دکمه بلند یه ویژگی مهم دیگه هم داره و اون هم قابلیت انعطاف‌پذیریشه. این مانتوها رو می‌تونی توی موقعیت‌های مختلف بپوشی، از یه خرید روزانه گرفته تا یه دورهمی دوستانه. حتی برای مراسم رسمی‌تر هم می‌تونی با انتخاب جنس و رنگ مناسب، این مدل مانتو رو ست کنی. مثلاً یه مدل ابریشمی یا ساتن می‌تونه ظاهرت رو برای یه مهمونی رسمی همون‌قدر جذاب کنه که یه مدل نخی برای یه روز عادی. از این جهت، مدل مانتو بدون دکمه بلند نه تنها یه انتخاب راحت و کژواله، بلکه با تغییراتی کوچیک، می‌تونه به یه لباس شیک و رسمی هم تبدیل بشه. این انعطاف‌پذیری باعث شده که این مدل توی کمد خیلی از دختران و زنان ایرانی جای ثابتی پیدا کنه

در نهایت، باید بگم که مدل مانتو بدون دکمه بلند برای اون‌هایی که می‌خوان یه تغییر توی استایل‌شون بدن ولی هنوز دنبال سادگی و راحتی‌ان، یه انتخاب عالیه. تو این روزها که هر کسی دنبال یه چیز خاص و متفاوت توی استایلش می‌گرده، این مدل مانتو یه جور بیان ساده ولی شیک از شخصیت آدمه. شاید همین ترکیب ساده و بلندش باشه که اینقدر محبوبش کرده و باعث شده دخترای ایرانی خیلی راحت به سمتش برن.

مطالب پربازدید از سراسر وب

Loading more posts…

مطالب مفید