ناخن‌هایی با دیزاین کاکتوس؛ هم‌آغوشی سادگی و زیبایی برای خلق استایلی بی‌همتا

ناخن با طراحی کاکتوس؛ ترکیبی از سادگی و زیبایی برای استایلی منحصر به فرد

ناخن با طراحی کاکتوس این روزا بین دختران و زنان ایرانی حسابی طرفدار پیدا کرده. این طرحا یه جورایی نشون‌دهنده‌ سلیقه و روحیه‌ی خاصی هستن؛ مثلاً کسایی که طرفدار کاکتوس هستن، اغلب آدمای مستقلی هستن که مثل کاکتوس، ظاهری ساده ولی مقاوم و محکم دارن. شاید یکی از دلایلی که این طرحا اینقدر محبوب شده، همین شباهت به شخصیت ما ایرانی‌هاست که با همه‌ی سختی‌ها، همیشه سعی کردیم سرپا بمونیم و مثل کاکتوس تو شرایط سخت هم به زندگی ادامه بدیم.

بیشتر دخترای ایرانی وقتی می‌خوان ناخن‌هاشون رو طراحی کنن، دنبال یه چیزی می‌گردن که هم شیک باشه و هم نشون‌دهنده‌ی سلیقه‌ی خودشون. ناخن با طراحی کاکتوس دقیقاً همین خصوصیات رو داره؛ از یه طرف ساده‌ست و خیلی شلوغ نیست، ولی از طرف دیگه، با همون سادگی، یه جورایی جذابیت داره که باعث میشه توی چشم بیاد. طراحی کاکتوس روی ناخن معمولاً با رنگای مات و ملایم مثل سبز، کرم یا بژ انجام میشه که همون حالت طبیعی کاکتوس رو تداعی می‌کنه و به ناخن‌ها یه حس طبیعت‌گرایی میده. خیلی از دخترای ایرانی که طرفدار سبک‌های مینیمال هستن، این طرح رو انتخاب می‌کنن چون هم ساده‌ست و هم خاص.

جنس و نوع ناخن‌ها هم توی انتخاب طرح کاکتوس تاثیر زیادی داره. بیشتر ناخن‌کارا پیشنهاد میدن که برای این طرح از ناخن‌های ژله‌ای یا آکریلیک استفاده بشه. چون این نوع ناخن‌ها هم مقاوم‌تر هستن و هم سطح صاف‌تری دارن که باعث میشه طراحی کاکتوس بهتر و دقیق‌تر اجرا بشه. ناخن با طراحی کاکتوس روی ناخن‌های طبیعی هم قابل اجراست، ولی معمولاً طول عمر این طرح کمتره و ممکنه زودتر خراب بشه. به همین خاطر، بیشتر دخترای ایرانی که به دنبال دوام بیشتر هستن، ناخن‌های ژله‌ای رو انتخاب می‌کنن تا هم طراحی بهتر بشینه و هم ماندگاری بیشتری داشته باشه.

حالا چرا کاکتوس؟ شاید چون کاکتوس یه گیاه مقاومه که توی سخت‌ترین شرایط هم زنده می‌مونه. این ویژگی کاکتوس با روحیه‌ی خیلی از دخترای ایرانی جور درمیاد. یه جور نماد مقاومت و استقلاله. ناخن با طراحی کاکتوس به‌نوعی این پیام رو میده که “منم مثل کاکتوس، مقاومم و از پا نمی‌افتم”. این پیام رو ناخودآگاه به بقیه منتقل می‌کنی وقتی دستتو جلوشون می‌گیری و ناخن‌هات رو نشون میدی. شاید هم فقط از این طرح خوشت بیاد چون یه چیزی توش داره که تو رو به خودش جذب می‌کنه؛ هرچی که هست، یه چیزی تو دل این کاکتوس کوچیک هست که جذابیت خاصی داره.

از نظر هزینه هم طراحی کاکتوس خیلی گرون درنمیاد و با یه قیمت معقول می‌تونی این طرح رو روی ناخن‌هات اجرا کنی. البته بستگی داره به اینکه کجا بری و ناخن‌کارت چقدر ماهر باشه. بعضی از ناخن‌کارای حرفه‌ای با استفاده از تکنیکای خاص، سایه‌ها و جزییات بیشتری رو توی طراحی کاکتوس به کار می‌برن که باعث میشه ناخن‌هات حسابی به چشم بیاد. اما اگر هم دنبال یه طرح ساده‌تر و ارزان‌تر هستی، بازم می‌تونی یه کاکتوس کوچیک و خوشگل روی ناخن‌هات داشته باشی که هم شیک باشه و هم قیمت مناسبی داشته باشه.

در کل، ناخن با طراحی کاکتوس یه گزینه عالی برای دختران و زنان ایرانیه که هم دنبال زیبایی هستن و هم می‌خوان یه چیزی روی ناخن‌هاشون داشته باشن که با روحیه و شخصیتشون جور دربیاد. این طرح بهت این امکان رو میده که با یه انتخاب ساده، هم شیک باشی و هم پیامی قوی به دیگران منتقل کنی. مثل کاکتوس، هم زیبا و هم مقاوم.

مطالب پربازدید از سراسر وب

Loading more posts…

مطالب مفید