آیا مردان متولد سال اژدها همسران خوبی هستند؟ + مردمک

0

[ad_1]

آیا مردان متولد سال اژدها همسران خوبی هستند؟ + مردمک

از هزاران سال پیش مردم به آسمان شب اهمیت فراوانی می دادند و به نقوش درهم و برهم ستارگان نام اشیا، قهرمانان افسانه ای و جانوران مورد خود را می دادند. آنها به جز نقوش ستارگان به چگونگی حرکت آنها در آسمان به طور منظم توجه کرده و می خواستند بدانند که این بازی های آسمانی منحصربه فرد چه معنا و مفهومی دارد.

به همین دلیل طالع بینی (اخترگویی یا تنجیم)، علمی که در آن انسان بر اساس وضعیت ستارگان به ظاهر می تواند آینده را پیشگویی کند، به وجود آمد. طالع بینی سال‌ها بر اساس تقویم چینی صورت می‌گیرد و هر سال به یکی از ۱۲ حیوان علائم چینی اختصاص دارد. سال اژدها یکی از این حیوانات است و در تقویم چینی به صورت چرخشی هر ۱۲ سال یک بار تکرار می‌شود.

مردان سال اژدها همسران خوبی هستند؟

مردانی که در سال اژدها به دنیا می آیند در اعتقادات خود ثابت قدم هستند. آنها هرگز در مسئولیت ها سست نمی شوند و بی جهت مشکوک نمی شوند. مردم به ندرت اعتماد خود را به این مردان صادق از دست می دهند. پول را هدر نمی دهند، اما توجه زیادی هم به آن نمی کنند. کارآفرینان ماجراجو در قلب، آنها رویای تیراندازی به شهرت را دارند. هر چند گاهی اوقات تلاش آنها به هدر می رود. با این حال، زندگی آنها حول محور کار می چرخد.

مردان متولد سال اژدها عصبی، حساس و مسئولیت پذیر هستند. آنها در یک رابطه پایدار افرادی به شدت عصبی و مضطرب هستند، زیرا از رفتار نادرست می‌ترسند. اگرچه افرادی دلسوز و با ملاحظه‌ای هستند، اما به دلیل حساسیت بیش از حدشان همیشه ناراضی و ناراحتند.

گاهی اوقات نمی‌توانند بین علاقه‌ای که به معشوق و مادرشان دارند فرق قائل شوند. آن‌ها عزت نفس بالایی دارند و هرگز نمی‌خواهند از احساسات دیگران سوء استفاده کنند. اگر در یک رابطه با شکست مواجه شوند، واکنش تند و تیزی از خود نشان خواهند داد. آن‌ها بعد از ازدواج بیشتر منزوی می‌شوند، اما شوهرانی مسئولیت پذیر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: طالع بینی ازدواج چینی؛ متولدین سال اژدها

متولدین سال اژدها علاقه زیادی به دوست شدن با افراد با استعداد و اهل هنر دارند. آن‌ها از تعریف و تحسین مردم لذت می‌برند. با این حال، به دلیل شوخ طبعی‌شان دوستان زیادی دارند. فراموش نکنید که متولدین اژدها افراد مغروری هستند. همچنین باید بگوییم که آن‌ها ذاتا رهبر به دنیا می‌آیند و دوست دارند بی وقفه از دیگران انتقاد کنند.

زیردستان آن‌ها نباید هرگز از آن‌ها انتقاد کنند، در غیر این صورت باید منتظر انتقام باشند. متولدین سال اژدها کمی هم تنگ نظر هستند، پس هیچ وقت اذیت‌شان نکنید زیرا هیچ وقت بخشیده نخواهید شد. اگر قصد ازدواج با یک متولد سال اژدها را دارید سعی کنید تمام عشق خود را به او اختصاص دهید و هرگز او را با فرزند خود مقایسه نکنید، زیرا خیلی زود شما را کنار خواهند گذاشت.

در مجموع بر اساس قوانین زودیاک چینی، متولدین سال اژدها می‌توانند با خروس، موش و میمون به خوبی کنار بیایند. آن‌ها با متولدین این سال‌ها زندگی زناشویی شاد دارند. با این حال باید از متولدین سال های گاو، گوسفند و سگ اجتناب کنند.

شما کسانی را می‌شناسید که متولد سال اژدها باشند؟ آیا این وی‌زگی‌ها درباره‌شان درست است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.