آیا می دانید شکل انگشتان شما چه چیزی را در مورد شخصیتتان نشان می دهد؟ + مردمک

0

[ad_1]

آیا می دانید شکل انگشتان شما چه چیزی را در مورد شخصیتتان نشان می دهد؟ + مردمک

این تست شخصیتی بسیار ساده است، کافی است انگشتان خود را با دقت بررسی کنید و با آنهایی که در تصویر ارائه شده است مقایسه کنید، کدام تصویر بیشتر به انگشت اشاره شما شباهت دارد؟ 

 

شکل انگشت اشاره شما چگونه است؟

آیا شکل انگشت خود را در بین ۳ مورد پیشنهادی شناسایی کردید؟ اکنون با توجه به شکل انگشت خود، جنبه پنهان شخصیت خود را کشف کنید!


پیشنهاد ستاره:

۱. شکل A

اگر انگشتان شما شبیه تصویر اول هستند، به این معنی است که اطرافیان شما را فردی قوی، شجاع و انعطاف پذیر می‌بینند. این طبیعی است، زیرا این همان چیزی است که شما منعکس می‌کنید. با این حال، شما دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید و دوست ندارید احساسات شما منعکس شود، حتی اگر ان احساس صداقت و عشق باشد!  

۲. فرم B

آیا انگشتان شما شبیه تصویر دوم هستند؟ این بدان معنی است که شما خلاق و جاه طلب هستید. تا زمانی که به اهداف خود نرسیده‌اید، خودتان تحت فشار می‌گذارید. شما ترجیح می‌دهید سخت و بی‌وقفه کار کنید تا به نتایجی که می‌خواهید برسید! علاوه بر این، احتمالا از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارند عزیزان خود را ناامید کنند و سعی می‌کنند آنها را سربلند و خوشحال کنند. 

۳. فرم C

اگر انگشتانی شبیه تصویر آخر دارید، به این معنی است که شما فردی حساس و همدل هستید. به همین دلیل، می‌توانید اطرافیان خود را درک کنید و همیشه قبل از انجام یا گفتن چیزی دو بار فکر کنید تا به آنها صدمه نزنید. شما همچنین فردی هستید که می‌بخشید و به راحتی فراموش می‌کنید. از سوی دیگر، قدر چالش‌ها یا ماجراجویی‌های جدید را نمی‌دانید.

فرم انگشت شما شبیه کدام مورد است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای از بین بردن احساس افسردگی چه کاری انجام دهیم؟

در افسردگی غم به لایه‌های عمیق زندگی نفوذ کرده و اختلالاتی در احساسات و رفتار شما به‌وجود می‌آورد. اگر احساس افسردگی دارید، حتما با کمک یک روانشناس متخصص مشکل را ریشه‌یابی کنید و برای حل آن راهکار بگیرید. برای ارتباط با مشاور متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


بر اساس رای ۳ نفر از بازدید کنندگان

[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.